Váš mentor
Znalosti, skúsenosti a zručnosti manažérov a ich tímov sú predpokladom pre zdarné plnenie úloh, chápanie stratégií a kontextov realizovaných opatrení. V rozsahu primeranom potrebám malých a stredných rodinných firiem je súčasťou našich služieb aj vzdelávanie personálu v základných pracovných gramotnostiach, znalostiach a zručnostiach. Ide o časovo menej náročné predstavenie základov a podstaty náročnejších manažérskych a vedeckých tém. Témy a podanie prispôsobujeme firemnej oblasti a úrovni poslucháčov v organizačnej štruktúre. Cieľom v rámci našej služby je najmä úspešné podnikanie a dobré pracovné prostredie.
Manažérsky koučing

Manažérske vedenie majiteľa, prípadne členov TOP tímu, odstraňovanie bariér myslenia, kreatívne otázky s navádzaním na firemné ciele.
Mentoring

- Spoločná tvorba strategických dokumentov, ich implementácia a spoločné vrcholové riadenie a vedenie s majiteľom
- Implementácia stratégii a plnenie cieľov s manažérom, formou učenia, vysvetľovania + tieňovanie s následnou spätnou väzbou
Brainstorming

Moderované stretnutie múdrych hláv k riešeniu zložitejších problémov alebo kreatívnych úloh; rozvoj individuálnych myšlienok do spoločných riešení.
Školenia a workshopy
Change management for profit
Kombinácia riadenia zmien a procesov pre zisk; nastavenie procesov a motivácie; ziskové stratégie; psychologický manažment zmien.
Firemná ekonomika, rozpočty, cenotvorba,
Výnosy, náklady, hospodársky výsledok a vzťahy medzi nimi; rozpočet, kalkulácie, cenotvorba, kontrola a kontroling; tvorba a využitie zisku.
Firemný marketing v praxi
Čo je marketing. SWOT analýza (silné a slabé stránky, príležitosti a ohrozenia na trhu), firemné stratégie; teória odlíšenia, atribúty kvalitného tovaru a kvalitnej služby. Ako stanoviť cenu.
Základy leadershipu a pracovnej psychológie
Vedenie tímu spolupracovníkov, podpora a starostlivosť o kolegov; motivácia – aby ľudia sami a dobre plnili úlohy, 5 jazykov ocenenia; pozitívna spätná väzba.
Pracovná motivácia a spätná väzba
Peniaze, ruka na ramene, firemné auto, uvariť kolegovi kávu, ťažká pracovná úloha? To všetko a ešte oveľa viac môže byť faktorom, ktorý bude motivovať vašich kolegov. Motivácia nie je to čo si myslíte, ale to čo na motivovaného skutočne zaberá.
Základné činnosti manažéra
Plánovanie, organizovanie, motivácia, kontrola.
Veľa manažérov nevie, čo všetko musia ako manažéri robiť. A aký je rozdiel medzi riadiť a viesť ?